Na úvod » pobočkové ústředny » digitální ústředny » Atlantis » Aastra
Aastra
Aastra 5000
Tato pbú je pokračovatelem řady Nexpan. Ústředny mají v základním vybavení hlasovou poštu - každá pobočka má k dispozici hlasovou schránku.
Nová generace komunikačních systémů řady Aastra 5000, které Vám nabízíme, patří ke špičce nejen, co se týká objemu prodeje v Evropě, ale převážně díky otevřené architektuře systému a ojedinělé technologii. Základní vlastností rodiny ústředen Aastra 5000 je jednotný hardware a software. Aastra 5000 zahrnuje ústředny od 6 až po 15 000 poboček a 500 IP účastníků v jediném systému. Tato konzistence celé řady komunikačních systémů přináší řadu důležitých vlastností. Mezi ty nejdůležitější patří možnost vytvoření transparentní sítě systémů pouhým spojováním libovolných typů komunikačních systémů. Účastník připojený na nejmenší systém Aastra 5000 využívá naprosto shodné komunikační prostředí jako účastník připojený na největší typ ústředny. Jednotnost softwaru přináší komunikačním systémům nižších a středních kapacit celou škálu nadstavbových telefonních a datových funkcí, které nejsou pro tuto třídu obvyklé a objevují se až u velkých systémů. V neposlední řadě přináší tato konzistence HW a SW stabilitu a bezpečnost, neboť software je testován v rozsáhlých instalacích s velkým provozním zatížením (sítě ústředen s 150 000 účastníky) a zároveň na druhé straně existuje nespočet malých instalací, jejichž kvantita je nejlepší zárukou spolehlivého a stabilního softwaru. Komunikační systémy Aastra 5000 jsou dostupné v podobě konvergovaných systémů (též označované jako HW ústředny) nebo v SW variantě (Aastra 5000 server).
Otevřenost
Komunikační systémy Aastra 5000 byly vyvinuty s maximálním důrazem na co nejširší podporu otevřených standardů v oblasti ICT technologií. Tato podpora otevřených průmyslových standardů je důležitým aspektem pro minimalizaci nákladů spojených s vlastnictvím komunikační infrastruktury a přispívá tak k ochraně vynaložených investic, a to jak z pohledu do minulosti (integrace a využití stávajících technických zařízení), tak i do budoucnosti (možnost rozšiřování komunikační infrastruktury komponentami jiných výrobců dodávajících standardizovaná zařízení). Komunikační systémy jsou kompatibilní s nejrozšířenějšími standardy a kodeky: SIP, H323, CSTA, TAPI, SNMP, XML, QSIG, LDAP, T38, H263/H264, G711, G723, G729. Systémy Aastra lze integrovat do jakékoli existující infrastruktury bez nároků na změnu hardwaru nebo síťové architektury.
Modularita
Platforma Aastra 5000 představuje nadčasové řešení, které nejenže splňuje veškeré současné trendy v telekomunikační technice, ale zároveň vytvoří základní stavební kámen pro případné budoucí rozšiřování komunikační infrastruktury ve vaší společnosti. Kapacitu celého systému lze dynamicky upravovat v závislosti na změnách v organizační struktuře díky 8 nebo 16-portovým kartám, přidáním rozšiřujících kabinetů nebo implementací IP telefonie. Komunikační systémy Aastra jsou navrženy tak, aby umožňovaly snadný přechod od klasické telefonie k plně IP nebo od samostatného systému k distribuovanému řešení využitím síťového protokolu MOVACS, který zajistí absolutní homogenitu celé sítě.
Bezpečnost
V současné době nelze opomíjet bezpečnostní rizika spojená s přenosem informací. Již více než 15 let patří systémy od společnost Aastra k vůdčím řešením v oblasti vývoje zabezpečení telekomunikačního provozu a splňují ty nejpřísnější nároky na bezpečnost a ochranu přenášených dat. V případě IP telefonie je použit šifrovací algoritmus AES 128, který představuje maximální stupeň ochrany. Díky šifrovacímu algoritmu AES 128 je zajištěna bezpečnost nejen mezi jednotlivými systémy Aastra 5000, ale i komunikace mezi IP terminály. Počítačoví odborníci odhadují bezpečnost algoritmu na příštích 50 let.
Spolehlivost
Systémy Aastra 5000 zajišťují maximální dostupnost všech služeb, která je vyčíslena na 99,999%, což představuje roční výpadek menší, než 5 min. Na dosažení takto vysoké spolehlivosti se podílí i specializovaný real-time operační systém, který byl vyvinutý přímo pro komunikační systémy Aastra. Pro dosažení ještě vyšší spolehlivosti je možné použít systém Aastra XD, který umožňuje duplikaci řídící desky a zdroje napájení.
Aastra XS 6
»Označení desky EXT1S-6
–2 porty BRI přepínatelné v režimu S0/T0 §S0 porty mohou mít napájení 48V §Je možné připojení DECT radiozákladen
–2 porty digitálních poboček
–4 porty analogových poboček s podporou funkce CLIP
»Systém AXS6 není rozšiřitelný dalším boxem
–CF karta s operačním systémem Debian
–LAN rozhraní 10/100 Mb/s
–IP rozhraní, SIP proxy
–Signálové procesory (DSP) §Příjem a vysílání tónové volby (Q23) §4 konferenční obvody (3 strany)
–Spínací pole (TDM)
–Synchronizace s externím digitální signálem (BRI, PRI, PCM)
–Možnost externí synchronizace DECT
–Hlasová pošta (8 souběžných přístupů)
–Synchronizované hlásky (20 souběžných přístupů)
–Automatická spojovatelka (8 souběžných přístupů) –Tarifikační buffer
–ISDN modem (CP X.75)
–Hardwarový klíč (i-Button)
Aastra XS 12
»systémem Debian –LAN rozhraní 10/100 Mb/s –IP rozhraní, SIP proxy –Signálové procesory (DSP)
»Příjem a vysílání tónové volby (QIntegrované součásti procesoru –CF karta s operačním 23) §4 konferenční obvody (3 strany)
–Spínací pole (TDM)
–Synchronizace s externím digitální signálem (BRI, PRI, PCM)
–Možnost externí synchronizace DECT –Hlasová pošta (8 souběžných přístupů) –Synchronizované hlásky (20 souběžných přístupů)
–Automatická spojovatelka (8 souběžných přístupů)
–Tarifikační buffer –ISDN modem (CP X.75) –Hardwarový klíč (i-Button)
Aastra XS
pro rozšiřující karty (8 nebo 16-portové pobočkové karty). Komunikační systém lze instalovat do 19" rozvaděče, na stěnu nebo je možné jej položit na stůl nebo zem.
Základní kabinet obsahuje:
» 8 analogových a 8 digitálních poboček
» 6x ISDN2 (2 porty T0, 4 konfigurovatelné porty T0/S0)
» nativní IP hovorový server
» adresář na 500 záznamů (lze rozšířit až na 3000)
» hlasová pošta – 8 kanálů, 300 hlasových schránek, 450 min (lze rozšířit až na 500 schránek a 1500 min)
» zasílání hlasové pošty do emailové schránky (e-voicemail) – nutná licence
» 8 kanálová interaktivní automatická spojovatelka (IVR) – nutná licence
» 16 kanálové uživatelsky modifikovatelné synchronní zprávy
» hudba při čekání
» 3 volné pozice pro rozšiřující karty (na obr.1 pozice obsazena)
» integrované služby: DHCP server, TFTP server, NTP server
» 3x USB port
cena základního kabinetu 48075 Kč bez DPH
instalační kit do rack,baterie, kabel a záslepky cca 2500 Kč bez DPH
rozšíření o 16 analogových poboček 29175 Kč bez DPH
Aastra XL
Komunikační systém Aastra XL (AXL) představuje inovativní a modulární řešení podnikové komunikace, které lze přizpůsobit individuálním požadavkům zákazníka. AXL splňuje všechny současné trendy a přináší novou dynamiku do světa telekomunikací. Komunikační systém nabízí všechny výhody tradiční i IP telefonie, dále umožňuje integraci s externími informačními systémy, aplikacemi a databázemi třetích stran. Aastra XL je vhodný pro zajištění spolehlivé komunikace ve středních a větších společnostech do 640 klasických poboček a 500 IP účastníků. Systém podporuje všechny typy terminálů (analogové, digitální, IP/SIP, DECT, DECT over IP, WiFi, softwarový telefon, videotelefon, dveřní telefon), a také libovolné připojení k operátorovi (analogové státní linky, ISDN i IP).
Komunikační systém AXL se skládá ze základního kabinetu s možností rozšíření o jeden nebo dva rozšiřující kabinety (verze 2XL nebo 3XL). Základní i rozšiřující kabinety jsou kovové, v provedení pro 19" rozvaděč (výška 7U). Každý kabinet má 14 volných slotů pro rozšiřující karty (8 nebo 16-portové pobočkové karty). Komunikační systém lze instalovat do 19" rozvaděče nebo je možné jej položit na stůl nebo zem.
Základní kabinet obsahuje
» nativní IP hovorový server
» adresář na 500 záznamů (lze rozšířit až na 3000)
» hlasová pošta – 8 kanálů, 300 hlasových schránek, 450 min (lze rozšířit až na 1000 schránek a 1500 min)
» zasílání hlasové pošty do emailové schránky (e-voicemail) – nutná licence
» 8 kanálová interaktivní automatická spojovatelka (IVR) – nutná licence
» 16 kanálové uživatelsky modifikovatelné synchronní zprávy
» hudba při čekání
» 14 volných pozic pro rozšiřující karty
» integrované služby: DHCP server, TFTP server, NTP server
3x USB port
Administrace
Aastra Management Portal (součást PBX)
Aastra Management Portal je webový portál integrovaný do komunikačních systémů Aastra 5000, který umožňuje vzdálenou správu prostřednictvím webového prohlížeče (zabezpečené připojení k serveru HTTPS). Administrátor může vzdáleně spravovat samostatný systém Aastra 5000 nebo celou síť. Správa systémů je možná z jakéhokoli PC přes LAN nebo WAN sítě, není potřeba žádná specifická aplikace.
» Aastra Management 7450
Pokročilý nástroj pro správu sítě až 2000 komunikačních systémů. Aplikace je určena pro expertní správu servisní organizace.
Softwarová architektura
Aastra 5000 má významnou konkurenční výhodu: jednotný software pro celou platformu. Díky jednotnému softwaru mohou všechny komunikační systémy Aastra 5000 využívat veškeré služby, aplikace a komponenty, které jsou vyvinuty společností Aastra nebo jejími partnery.
Software nabízí přes 500 telefonních funkcí, které zahrnují:
» Hovor:
- odchozí hovory: zkrácená volba, volba jménem, tísňová čísla, zakázat čísla, automatické vyhledávání nejlevnějšího spojení (LCR) a mnoho dalších --- příchozí hovory: přesměrování a filtrování hovorů
- služby během hovorů: obnovení spojení po výpadku, předání hovoru, konferenční hovor
- přenos obrazu (videotelefon)
- služby ACD (automatická distribuce hovorů): distribuce volání podle nejdelšího času nečinnosti, distribuce volání na skupiny, skupinové vyzvánění, výpomoc mezi skupinami, správa kalendáře
- dohled na ostatní pobočky
» Nadstavbové funkce:
- telefonní seznam (až 3000 záznamů)
- služby pro počítačovou telefonii jsou integrované přímo do jádra softwaru, CTI CSTA, VTI XML rozhraní nebo externí aplikační rozhraní (EAI) pro komunikaci s informačními systémy hotelů a nemocnic (volitelně i TAPI rozhraní)
- mobilita (DECT, DECT over IP, WiFi, DISA, Virtual Desking)
- hlasová pošta a systém pro jednotné zpracování multimediálních zpráv (Unified Messaging)
- interaktivní hlasový server (IVR)
- řešení pro hotely a nemocnice
terminály
Aastra 6753
» digitální terminál
» 3-řádkový LCD displej
» 6 programovatelných kláves s LED
» dvoulinkový hlasitý telefon
» možnost 3-stranné konference
» seznam přijatých hovorů (5 záznamů)
» 8 vyzváněcích melodií, výběr z 3 jazyků
» kontrolní LED dioda (hovory, zprávy)
» možnost montáže na zeď
» použití: všechny typy kanceláří
» cena 1725 Kč bez DPH
Aastra 6755
» digitální terminál
» 8-řádkový LCD displej
» 6 programovatelných a 4 navigační klávesy
» 6 přizpůsobitelných kláves s LED
» dvoulinkový hlasitý telefon, hands free
» rozhraní pro připojení náhlavní soupravy
» možnost 3-stranné konference
» telefonní seznam (20 záznamů)
» seznam odchozích hovorů (10 záznamů)
» seznam přijatých hovorů (50 záznamů)
» 16 vyzváněcích melodií, výběr z 3 jazyků
» kontrolní LED dioda (hovory, zprávy)
» možnost montáže na zeď
» použití: kanceláře, recepční, spojovatelky
» cena 3975 Kč bez DPH